Despre noi

Suntem o echipă de profesioniști, iar pasiunea noastră este succesul activităților pe care le desfășurăm în fiecare zi cu dedicare.

O H S Consulting SRL a luat ființă în anul 2008, având toate abilitările solicitate de legislație și ne-am sudat ca echipă în urma unei experiențe dobândite pe domeniul serviciilor oferite pe parcursul anilor, începând cu anul 2002. Societatea noastră se ghidează după cele mai înalte standarde ale calității, iar de atunci ne-am câștigat renumele de partener de încredere și ne-am depășit limitele prin efort susținut. Rezultatele fructuoase pentru serviciile oferite sunt energia care ne susține să continuăm în acest stil al performanței. Fie că ne angajăm în colaborări pentru structuri organizatorice de mari dimensiuni, medii sau mici, deviza noastră este una singura: excelența in livrarea serviciilor de Protecția Muncii și Situații de Urgență.

Echipa O H S Consulting SRL are ca obiectiv oferirea celor mai eficiente soluții, în cel mai scurt timp și obținerea unui grad înalt de satisfacție din partea clienților. Siguranța și sănătatea în muncă sunt preocuparea noastră, de aceea toate serviciile de Protecția Muncii și Situații de Urgență sunt completate de o ofertă personalizată de servicii de medicina muncii și relații de muncă.

Pentru că știm că un om informat este un om puternic, pe site-ul nostru găsiți articole ce conțin cele mai recente informații cu privire la securitatea și sănătatea în muncă, situații de urgență, precum și domeniile conexe. Tot aici găsiți și formularul de contact, pe care l-am pus la dispoziția dumneavoastră pentru a ne solicita serviciile.

 

Ne plac interacțiunea și colaborarea și suntem nerăbdători să vă cunoaștem. Vom realiza o analiză detaliată asupra nevoilor pe care afacerea dumneavoastră le are în ceea ce privește Protecția Muncii și Situațiile de Urgență și împreună vom stabili măsurile pe care trebuie să le luați pentru prevenirea accidentelor de muncă și/sau a îmbolnăvirilor profesionale și pentru a vă proteja împotriva amenzilor.